Ziro.hu
  • Huttcast
  • Elemzések
  • Film
    • Előzménytrilógia
    • Klasszikus trilógia
    • Zárótrilógia
    • Antológiafilmek
  • Sorozat
    • Animációs sorozatok
    • Élőszereplős sorozatok
  • Könyv
    • Képregények
  • Játék
  • HNK
  • Vélemény
  • English
No Result
View All Result
Ziro.hu
  • Huttcast
  • Elemzések
  • Film
    • Előzménytrilógia
    • Klasszikus trilógia
    • Zárótrilógia
    • Antológiafilmek
  • Sorozat
    • Animációs sorozatok
    • Élőszereplős sorozatok
  • Könyv
    • Képregények
  • Játék
  • HNK
  • Vélemény
  • English
No Result
View All Result
Ziro.hu
No Result
View All Result

Végre mozgás közben is láthattuk a Star Wars: Squadronst!

PC-n botkormánnyal is játszható lesz!

Faragó Dániel by Faragó Dániel
2020. 06. 19.
in Holopillanatok, Játékok
Reading Time: 5min read
49
SHARES
Oszd meg a Facebookon!Oszd meg a Twitteren!Küldd el e-mailben!

A hétfő délutáni bejelentés után az EA magyar idő szerint péntek hajnalban megrendezett online konferenciáján, az EA Playen további információkat árult el a Star Wars: Squadronsról. A 45 perces stream videón gameplay is bemutatásra került. Lássuk a részleteket.


Hosszú várakozás után az EA végre levezényelte a minden júniusban esedékes EA Play konferenciáját. Sok más kiadó és szórakoztatóipari szereplőhöz hasonlóan ennek is mostoha sorsa volt, miután a koronavírus miatt törölték az E3-at, kénytelenek voltak eltolni és online stream videóban megrendezni, majd az amerikai tüntetések miatt még egy héttel újra elhalasztani. Most viszont végre mozgás közben is láthattuk a Squadronst.

Holopillanatok

HIVATALOS: Az EA bemutatta új videójátékát, a Star Wars: Squadronst

by Faragó Dániel
2020. 06. 15.

A Squadrons bemutatója előtt bejelentkezett a Motive kreatív igazgatója, Ian S. Frazier is, hogy beszéljen kicsit a játékról. Elmondása szerint ő is gyerekkora óta rajongó és nagyon szerette a LucasArts repülős játékait, saját rajzokat is készített a Star Wars űrcsatáiról.

A Motive fejlesztő csapatában is többen nagy rajongói a messzi-messzi galaxisnak, volt olyan, aki saját X-szárnyú pilótafülkét is épített a garázsában.

A csapat sok tapasztalatot szerzett, amikor részt vettek a Battlefront II fejlesztésében. Miután az elkészült, egy kis csapat továbbra is dolgozni akart a Battlefront repülős módján, ebből született a Squadrons ötlete. Egyszerre szerettek volna tisztelegni a régi repülős játékok előtt és megidézni azok szellemiségét, valamint egyúttal valami újat is nyújtani a mai közönségnek. Fontosnak tartották, hogy kidolgozott legyen és emlékeztessen az univerzumra.

Ugyanakkor szerették volna, ha a játék visszaadja azt az élményt, hogy milyen nehéz a pilóták élete és milyen képességekre van szükségük, ha a Birodalom vagy az Új Köztársaság oldalán akarnak harcolni.

Részlet a Star Wars: Squadrons gameplay traileréből (YouTube)

A játékmódokról is szó esett természetesen. Az első a történet központú singleplayer, amelyben a játékos választhat, hogy birodalmi vagy lázadó pilóta szemszögéből szeretné végigjátszani, így a két oldalon eltérő kimenetele lehet a történetnek. Frazier elmondása szerint ez hasonló lesz a Battlefront II singleplayeréhez, egy rövid, kánonba illeszkedő történet, amelyben jól begyakorolhatjuk a játékot, hogy utána a multiplayerben felvehessük a harcot, egyrészt a kompetitív űrcsatákban.

Ezután megmutatták a gameplay videót. Kaptunk ízelítőket a történetből, láthattuk a Vanguard és a Titan osztagokat is harc közben. A két játszható pilóta: a birodalmi Case Kassandora és a lázadó Rao Highmoon. A játék végig belső nézetes lesz, egy részletes és jól kidolgozott pilótafülkéből élhetjük át az eseményeket, akárcsak a LucasArts játékainál. Ez lesz a játék HUD-ja is, a vadászgépünk szenzoraitól kezdve, a lézerágyúig, az energiáig és a navigációig minden információt láthatunk majd.

Képernyőkép a Squadrons gameplay előzeteséből (EA.com)

 

A történetben fontos lesz majd a Starhawk projekt is. Ráadásul újabb visszatérő karaktert is megpillanthattunk, az első előzetesben látható Hera Syndulla és Wedge Antilles mellett, Rae Sloane is felbukkan a játékban. Sloane egyenruhája a hologram torzítása ellenére szürkének tűnik, szóval egyelőre admirálisi rangban szolgál. Ez pedig nagyjából a történet idővonalban lévő helyét is meghatározza.

A képen a következők lehetnek: 1 személy, éjszaka
Rae Sloane admirális a gameplay előzetesben (Del Rey Books, twitter)

A Battlefront II-höz hasonlóan itt is lesznek osztályok, úgymint vadászgépek (X-szárnyú, TIE vadász), az elfogók (A-szárnyú, TIE elfogó), támogatók (U-szárnyú, TIE reaper) és bombázók (Y-szárnyú, TIE bombázó), továbbá mindegyik járműnek másfajta tulajdonságai, erősségei lesznek. A vadászgépeink alaposan testreszabhatóak, nem csak a külsőt, de a belső alkatrészeket is cserélhetjük, fejleszthetjük majd, ugyanígy a pilótánk faját, nemét és ruháját is. Ötven különböző alkatrészt oldhatunk ki, amelyet az osztagunk stratégiája alapján érdemes váltogatni a későbbiekben. A singleplayerben megszerzett alkatrészeket eltárolhatjuk a loadoutban és felhasználhatjuk a multiplayerben.

Az egyik multi mód a Dogfights, amely egy 5v5 team deathmatch lesz. Itt egyaránt fontos a csapatmunka és a loadoutban tárolt alkatrészek okos felhasználása. A másik mód a Fleet battles, amelyet egyedül és coopban is játszhatunk a gép ellen PVE vagy egymás ellen PVP módban is. A csapatunkkal egy közösségi hub-ban is tudunk találkozni, hogy megtervezzük az ütközetet. Ezek összetettebb csaták lesznek, egy közelharccal indulnak, hogy előre toljuk a frontvonalat, majd a térkép közepén a közepes hajókat kell kiiktatnunk, hogy végül az ellenség vezérhajóját (csillagrombolók, Mon Cala hajók) foglaljuk el. A vezérhajóknál egyenként kell lebombáznunk a létfontosságú rendszereket (pajzs, energia és célzórendszer), pont úgy, mint a régi klasszikus Battlefront II-ben.

Képernyőkép a Squadrons gameplay előzeteséből (EA.com)

A korábbi sajtóhírekből még kiderült a játék PC-s gépigénye. Az EA által közzétett hardverkövetelmények szerint a játékhoz egy szerényebb gép is elegendő lesz, ráadásul a VR mód futtatásához sem lesz szükségünk csúcskategóriás gépre, egy felső-középkategóriás gépen is futni fog. Továbbá Frazier egy Twitter-posztban megerősítette, hogy

a Squadrons játszható lesz botkormányos joystickkal PC-n.

Ennek a hírnek az idősebb rajongók mindenképpen örülni fognak, hiszen régen ez elengedhetetlen kelléke volt a repülős, vagy szimulátoros játékoknak (a komolyabbaknak ma is). Jó látni, hogy a Motive fejlesztői komolyan veszik a műfajt.

A gameplay videó alapján egy változatos repülős játék lesz a Squadrons, mely a Battlefront II játékmenetén alapszik, de megidézi a régi repülős játékokat is. Kíváncsian várjuk október 2-át, amikor megjelenik. A játék előrendelhető Xbox One-ra, Playstation 4-re, PC-n Steamen, Originen és Epic Store-on is.

Tags: EA PlayMotiveStar Wars: Squadronsvadászpilóták
Share49TweetSend
Faragó Dániel

Faragó Dániel

1997 óta lelkes rajongó, amikor először VHS-en, majd moziban is látta az eredeti trilógia felújított változatát. Minden érdekli, ami Star Wars, legyen az film, sorozat, könyv vagy játék.

Related Posts

A Skywalker kora volt az 5. legnézettebb film hazánkban 2020-ban

2021. 01. 18.
A nyílt világ határait feszegeti majd a Ubisoft új Star Wars játéka

A nyílt világ határait feszegeti majd a Ubisoft új Star Wars játéka

2021. 01. 14.
A Lucasfilm Games fogja gondozni a Star Wars videójátékokat

Nyitott világú Star Wars játékot fejleszt a Ubisoft Massive

2021. 01. 13.
A Lucasfilm Games fogja gondozni a Star Wars videójátékokat

A Lucasfilm Games fogja gondozni a Star Wars videójátékokat

2021. 01. 12.
Elindították a Köztársaság Fénykorát, több új címet is bejelentettek

Elindították a Köztársaság Fénykorát, több új címet is bejelentettek

2021. 01. 04.
Hayden Christensen irtózott a lejtőktől A sith-ek bosszúja forgatásán

Hayden Christensen irtózott a lejtőktől A sith-ek bosszúja forgatásán

2020. 12. 28.
Drogozó pilóta és alkoholizáló padawanok A Köztársaság Fénykorában

Claudia Gray megalkotta a Star Wars fiú Hermione Grangerét

2020. 12. 27.
Minden, amit a Star Wars: Squadrons játékról tudni lehet

Merre tovább, EA Star Wars? – 2020-as összegzés, várható játékok, pletykák

2020. 12. 25.
Next Post
Kenobi bácsi kaktuszpálinkája – alkohol a messzi-messzi galaxisban

Kenobi bácsi kaktuszpálinkája – alkohol a messzi-messzi galaxisban

„A Disney rossz úton halad”

„A Disney rossz úton halad”

Hera kalandjai a Lázadók után

Hera kalandjai a Lázadók után

Támogass minket!

Légy a támogatónk a Patreonon!

Kövess minket a Facebookon!

A Szukits Kiadó ajánlata

Ziro.hu

© 2020 Fejlesztette a Ziro.hu a JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme nyomán.

Információk

  • Adatkezelési tájékoztató
  • Főoldal
  • Impresszum
  • Támogatás a Patreonnal vagy egyéb módokon
  • Támogatóink és partnereink

Kövess minket!

No Result
View All Result
  • Huttcast
  • Elemzések
  • Film
    • Előzménytrilógia
    • Klasszikus trilógia
    • Zárótrilógia
    • Antológiafilmek
  • Sorozat
    • Animációs sorozatok
    • Élőszereplős sorozatok
  • Könyv
    • Képregények
  • Játék
  • HNK
  • Vélemény
  • English

© 2020 Fejlesztette a Ziro.hu a JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme nyomán.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Weboldalunk sütiket használ. A Ziro.hu további használatával beleegyezel a sütik használatába. További részletekért látogass el az Adatkezelési tájékoztató oldalra.