Egy hiperűrugrással kapcsolatos apró bakiról kérdeztük Matt Martint, a Lucasfilm Story Group tagját, aki részt vett a Jedi: Fallen Order fejlesztésében.
Érdekes bakira bukkantunk a Jedi: Fallen Orderben. Amikor a főhősünk, Cal Kestis által vezetett csapat először elhagyja a Dathomir bolygót az „éjnővér-zombik” elől menekülve, pilótánk, Greez kisvártatva hiperűrugrást végez. Ez azért problémás, mert csak később kell megadnunk a játékban, hogy hová akarunk menni, azaz Greez a semmibe ugrik.
A messzi-messzi galaxis szabályai szerint viszont nem lehet anélkül hiperűrugrást végezni, hogy nem adnánk meg a végcélt.
Twitteren megkérdeztük ez ügyben Matt Martint, a Lucasfilm Story Group oszlopos tagját, aki a Respawn fejlesztőivel együttműködve részt vett a Jedi: Fallen Order fejlesztésében.
– Hello, Matt! Amikor első alkalommal elhagyjuk a Dathomirt a Jedi: Fallen Orderben, Greez a hiperűrbe ugrik, de csak később kell elmondanunk neki, hová is akarunk menni. Tudjuk esetleg, mi volt Greez úti célja? Vagy vakon ugrott a hiperűrbe?
– Valószínűleg volt egy előre betáplált útvonala, hogy a hiperűr biztonságában tudja a hajóját és a legénységet.
– De akkor nem tudjuk, hogy mi volt az úti célja, jól gondolom?
– Nem. Nem úgy működött, hogy ha eleget vársz a hajón, akkor felbukkantál volna valahol, vagy ilyesmi. Ugyanakkor elég cool easter egg lett volna.
– Jah, mondjuk egy rejtett bolygó vagy pálya!
Utolsó válaszunkat Matt Martin lájkolta is. Valóban remek lehetőség lett volna, hogy ha ezt az apró bakit kihasználták volna a fejlesztők, és elrejtettek volna egy rejtett kiegészítő pályát a játékban!
Ugyanakkor reménykedhetünk abban, hogy a franchise-zá terebélyesedő Jedi: Fallen Order következő részében hasznosítják majd az ötletet. Remek lenne!
Egyébként a hiperűrugrással kapcsolatosan akadtak további bugok a játékban. Előfordult olyan, hogy valaki beült hajónk, a Mantis pilótaülésébe, de ahelyett, hogy megérkezett volna a kívánt bolygóra, kizuhant a hiperűrbe, majd meghalt. Ha a halál után rányomtak a bugot tapasztaló játékosok a Respawnra, akkor a célbolygón találták magukat, amelynek egén a hiperűr mintázatát lehetett látni.
Mindezektől eltekintve remek játék lett, amelyről itt írtunk kritikát:
A játék a közelmúltban kapott tartalmi frissítést. Itt összeszedtük, mi szerepelt benne: