Ziro.hu
  • Műsorok
  • Elemzések
  • Film
    • Előzménytrilógia
    • Klasszikus trilógia
    • Zárótrilógia
    • Antológiafilmek
  • Sorozat
    • Animációs sorozatok
    • Élőszereplős sorozatok
  • Könyv
    • Képregények
    • A Ziro.hu ingyenes e-könyvei
  • Játék
  • Vélemény
  • English
  • ShopÚj!
No Result
View All Result
Ziro.hu
  • Műsorok
  • Elemzések
  • Film
    • Előzménytrilógia
    • Klasszikus trilógia
    • Zárótrilógia
    • Antológiafilmek
  • Sorozat
    • Animációs sorozatok
    • Élőszereplős sorozatok
  • Könyv
    • Képregények
    • A Ziro.hu ingyenes e-könyvei
  • Játék
  • Vélemény
  • English
  • ShopÚj!
No Result
View All Result
Ziro.hu
No Result
View All Result

A galaxis legjobb pilótái – leteszteltük a Star Wars: Squadronst

Faragó Dániel by Faragó Dániel
2020. 10. 02.
in Játékok
Reading Time: 13 mins read
0
SHARES
Oszd meg a Facebookon!Oszd meg a Twitteren!Küldd el e-mailben!

Pénteken megjelent az EA új videójátéka, a Star Wars: Squadrons. Idén úgy döntöttek, hogy visszatérnek a klasszikus X-Wing és TIE Fighter játékokhoz és egy belső nézetes, repülős szimulátorra emlékeztető játékot készítettek. Vajon sikerült-e beváltania a hozzá fűzött reményeket és valóban a LucasArts játékainak szellemi örökösével van dolgunk vagy csak egy újragondolt Battlefront repülős móddal? Tesztcikkünk következik.


Mint tudjátok, az EA idén júniusban a leplezte a Squadronst, amelyet korábban csak Project Maverick néven emlegettek. A fejlesztő  Motive Studios csapatának ez az első önálló játéka, korábban a törölt Ragtag projektben és a Battlefront II sztori kampányában segédkeztek,  amelynek támogatása idén tavasszal lejárt. Eredetileg sokkal hosszabb távra tervezhettek vele az EA vezetői, de mint tudjuk a játék megjelenése rosszul indult a lootbox botrány miatt. A Project Maverick feltehetően a Battlefront egyik nagyobb dlc-jének készülhetett, ám helyette önálló játéknak fejlesztették tovább és ez lett végül a Star Wars: Squadrons.

Játékok

A bukott rend – leteszteltük a Jedi: Fallen Ordert

2019. 11. 20.
Holopillanatok

Ragtag: Amy Hennig állítólag trilógiát csinált volna

2020. 09. 05.
Holopillanatok

Az EA nyugdíjazza a Star Wars: Battlefront II-t

2020. 04. 29.
Játékok

Kétszer több Star Wars játék várható a közeljövőben

2020. 06. 27.

A Battlefront II után az EA igyekezett a rajongók kedvében járni. A tavaly őszi Jedi: Fallen Order akció-kalandjátékuk már ezt bizonyítja, ugyanis egy remek kánonsztorit kaptunk és a játék várakozáson felüli hatalmas sikerrel debütált. Az EA üzletpolitikájáról többször is írtunk itt a Ziro.hu-n, úgy tűnik, hogy a

LucasArts klasszikus játékait kezdték egymás után feleleveníteni.

Ziro.hu Shop Ziro.hu Shop Ziro.hu Shop

Míg a Fallen Order a Jedi Knight széria egyik újragondolása volt, a Motive csapata nem mást célzott meg, mint a LucasArts talán legklasszikusabb darabjait, az X-Wing és TIE Fighter játékokat. Lassan húsz év eltelt mióta önálló repülős szimulátor Star Wars játék készült. Az EA-nek fel kellett nőnie a feladathoz, hogy egyszerre kedvezzenek a veterán szimulátoros játékosoknak és azoknak is, akiknek idegen ez a rétegműfaj, de azért szeretnék kipróbálni.

Bővített Univerzum és Legendák

Mivel gyakorolhatunk a Star Wars: Squadrons megjelenéséig?

by Faragó Dániel
2020. 09. 03.

Június 15-i első bejelentés óta rengeteg infót megtudtunk a Squadronsról, melyekről folyamatosan tájékoztattunk is titeket. Nekem személyesen is lehetőségem adódott, hogy az EA Community Playtest során kipróbáljam a játék egy korai verzióját még júliusban, ám a titoktartás miatt erről nem árulhattunk el részleteket, egészen mostanáig. A teszthez tehát úgy fogtam hozzá, hogy már ismertem a játékot belülről is. Most azonban már a végleges verziót vizsgáljuk meg.

Holopillanatok

HIVATALOS: Az EA bemutatta új videójátékát, a Star Wars: Squadronst

by Faragó Dániel
2020. 06. 15.
Holopillanatok

Végre mozgás közben is láthattuk a Star Wars: Squadronst!

2020. 06. 19.
Játékok

Minden, amit a Star Wars: Squadrons játékról tudni lehet

2020. 06. 26.
Holopillanatok

Így fog kinézni a Star Wars: Squadrons multiplayere

2020. 07. 23.

Szimulátor vagy repülős akció multiplayer?

A Star Wars: Squadrons műfajilag elég hibrid megoldás lett, nem nevezhető teljes értékű szimulátornak, de e-sport repülős játéknak sem.  Rengeteg játékelemet átemeltek az X-Wing játékokból, főleg a belső nézetes pilótafülkét, az energiamenedzsmentet és a kidolgozott, testreszabható irányítást.  Ha csak ezeket nézzük, akkor máris azt mondhatnánk, hogy hamvaiból támadt fel a LucasArts aranykora, ám nem erről van szó.

Ahogy belefogunk a játékba, hamar látni fogjuk, hogy a küldetések jóval könnyebbek, leegyszerűsítettebbek, mint az X-Wing és TIE Fighter játékokban. Nem hosszú és bonyolult szimulált kampányról van szó, hanem egy interaktívabb akcióról, kicsit a Rogue Squadronhoz vagy a Battlefront II-höz hasonlóan. Lehet, hogy a keményvonalas szimulátorrajongók nem erre vártak. Az EA még így is igyekezett a lehető leginkább az X-Wingre hasonlító játékot készíteni, de mellette  azoknak a játékosoknak is kedvezni, akik nem annyira gyakorlottak a repülős szimulátorok világában,  mégis szeretnének játszani vele.

Az irányítás viszont jó lett.

A két korábbi Battlefrontban botrányosan rossz volt a repülős módok irányítása, csak egér-billentyűzet kombót vagy kontrollert támogatott, és a járművek repülési fizikája sem volt jól kidolgozva, a starcard megoldás meg egyenesen vicc volt. Itt mindezt elfelejtették, a járművek valódi fizikát kaptak, a repülési modellben mind a három tengely működik és a játék natívan támogatja a joystickot is. A teszt PC-n egy Thrustmaster Flight Stick joystickkal zajlott. Míg a júliusi teszten kicsit nehézkesnek bizonyult a gombok beállítása és a végleges verzióban is állítgatni kellett, mire megfelelő lett, de ez már csak egy ilyen műfaj.

 A belső nézetes pilótafülke élethű lett, tényleg úgy érezhetjük, mintha ott ülnénk az X-szárnyúnkban vagy TIE vadászunkban.  Nincsenek a képernyő sarkaiban lebegőablakos státusz jelzők, mint az X-Wing Allianceben, hanem minden érzékelő a műszerfalon van elhelyezve, amelyekre folyamatosan érdemes figyelni. Egyedül a célkereszt van a Heads-up displayen elhelyezve, ahogy egy szimulátorban szokás. Az energiamenedzsmentet jól lemásolták a LucasArts játékaiból, energiát adhatunk a pajzsokra, ágyúkra vagy a hajtóműre. TIE vadászoknál ugye nincs pajzs, viszont amelyik vadászgépnek van, ott érezhetően működik, ha csak súrolunk egy objektumot akkor nem robban fel azonnal a gépünk, mint a Battlefrontban – ennyit még kibír a pajzs. Persze ha frontálisan ütközünk, akkor game over. (Amúgy vannak nehézségi fokozatok a Squadronsban, ha valaki nagyobb kihívásra vágyik.) Az EA oldalán egy részletes útmutató jelent meg a játékról, kezdőknek mindenképp ajánlott végig böngészni.

A grafika letisztult és látványos. A Squadrons is az EA Frostbite motorjával készült, mint a Battlefrontok. A grafikai részletesség, a robbanások, rombolások és a karakteranimációk jól működnek és jól is optimalizálták a játékot. Ami külön pirospont, hogy a Battlefronttal ellentétben jóval nagyobb pályákat kaptunk,

végre érezhetjük a végtelen űr nagyságát, nem apró és törmelékekkel telepakolt pályák között kell manővereznünk.

Az X-Wingben kicsit nehéz volt tájékozódni, mert sokszor semmit látni az űrben (ami mondjuk reális), ezért a Squadronsban igyekeztek bolygók és csillagok visszaverődő fényével, effektekkel érzékeltetni, hogy lássunk is valamit a pályákon – ez könnyítés a Motive részéről.

Összesen nyolc vadászgépet irányíthatunk. Az Új Köztársaság oldalán T–65B X-szárnyú, RZ–1 A-szárnyú, BTL–A4 Y-szárnyú és U-szárnyú vadász van. A Birodalom oldalán TIE/LN vadász, TIE/IN elfogó, TIE/SA bombázó és TIE Reaper van.  A hajókat négy osztályba sorolják: vadászok, elfogók, bombázók és támogatók.  Mindegyik típusnak különböző erősségei és gyengeségei vannak, amelyek a kioldható módosítókkal fejleszthetők.

Elemzések

Legendás gépek – Az X-szárnyú csillagvadász

2020. 06. 28.
Elemzések

Legendás gépek – A TIE harcigépcsalád, 1. rész

2020. 07. 11.
Elemzések

Legendás gépek – A TIE harcigépcsalád, 2. rész

2020. 07. 15.

A fejlődési rendszer nemigen tér el a Battlefront II-ből ismert szintlépésektől. Lehetőségünk van napi kihívásokat teljesíteni és ha nagyon sokat játszunk, akkor a 60 napos Operationt is kioldhatjuk. A fejlődésünk hat tier szintre van osztva, ahol a statisztikánkat is megcsodálhatjuk.  A karakterünk mellett a vadászgépeinket is testreszabhatjuk.  A játékban kapott pénzzel vásárolhatunk skineket és jópofa figurákat a pilótafülkébe.

Mivel a játékban nincs mikrotranzakció,

csak limitált számú külcsín közül válogathatunk. Az előrendelők pár extra skint is kaphattak.

Az Új Köztársaság csodafegyvere és a Birodalom maradványai

A játék története időben A Jedi visszatér után, valamikor az Alphabet osztag és az Utóhatás regények eseményeit követve (de még a Shadow Fall előtt), illetve a Battlefront II kampányával párhuzamosan zajlik. Az eseményeket birodalmi és lázadó oldalról is átélhetjük. A nemrég bemutatott CGI rövidfilm, a Hunted már felvezette a birodalmi Titán osztag vezérének karakterét, Varko Grey századost, akinek közvetlen felettese Terisa Kerrill.

Az Új Köztársaság oldalán az Alphabet osztag regényből ismert Előőrs osztag (Vanguard Squadron) pilótái a főszereplők. Az osztag vezére Lindon Javes, korábbi birodalmi pilóta. A kampány prológusa közvetlenül a yavini csata után játszódik, amelyben láthatjuk hogyan állt át Javes a Lázadók oldalára, majd négy évet ugrunk előre az endori csata utáni időszakba.  Palpatine császár és Vader nagyúr halott, a második Halálcsillag elpusztult, de a háború még közel sem ért véget.  A Birodalomnak bőven maradtak erőforrásai és hű szolgái, akik a végsőkig harcolnak. Ugye ezt az időszakot már érintették több könyvben, képregényben és játékban is, a Squadrons jól kiegészíti az endori és a jakkui csata közti egy évet.

Könyvek

Nehéz a birodalmi dezertőrök élete – ilyen lett az Alphabet Squadron

2019. 06. 17.
Játékok

Látványos rövidfilmet készített az ILM a Squadronshoz!

2020. 09. 14.
Elemzések

A Galaktikus Polgárháború elmélete

2020. 03. 22.
Elemzések

Hera kalandjai a Lázadók után

2020. 06. 21.

Mindkét oldal osztaga megkapja a maga jeleneteit. Két karakterünk lehet, hogy az Előőrs és a Titán osztag tagjaként is átélhessük a történetet. Több ismert karakter is feltűnik, a birodalmi oldalon az Utóhatás regényekből ismert Rae Sloane admirális, míg az Új Köztársaság oldalán a legendás Wedge Antilles és Hera Syndulla tábornok is felbukkan, utóbbi hangját a Lázadók sorozat után ismét Vanessa Marshall adja.

Wedge ráadásul itt a Zsivány osztag parancsnokaként mutatkozik be,

amely egyúttal utalás a legendákhoz tartozó X-szárnyúak regényekre és a Rogue Squadron játékra is. Minden küldetés egy rövid eligazítással indul, utána lehetőségünk van interakcióba lépni a többi szereplővel, akik érdekes infókat osztanak meg, amelyeket a rajongók mindenképpen szeretni fognak. Átvezető videók csak módjával vannak, közel sem olyan filmszerű a kampány, mint a Battlefront II-ben vagy a Fallen Orderben.

A történetben fontos szerepet tölt be a Bormea szektorban található, a Nadiri Dokkokban készülő Starhawk projekt is. Erről már korábban mi is írtunk, az  Új Köztársaság csodafegyvert épít, hogy egyenlő esélyekkel vehessék fel a harcot a Birodalommal szemben.  A lázadók azon vannak, hogy minél több csillagrombolót foglaljanak el, hogy azokat felhasználhassák az ezekből épített Starhawkhoz. Hera és Wedge is ezen dolgozik végig. Ami külön érdekes, hogy a Motive grafikusai a Starhawk megalkotásánál szinte egy az egyben lemásolták a The Old Republic játékból ismert Gravestone hajót.

Nemcsak a közkedvelt karaktereket, hanem a kánonból ismert űrhajókat is szép számmal felvonultatja a játék. Ugye mindkét oldalon 4-4 vadászgépet tudunk irányítani, de mellettük ott vannak a filmekből ismert Mon Calamari csillagcirkálók, a CR90-es koréliai korvett, a Nebulon–B kísérőfregatt, vagy a birodalmi csillagrombolók. Ugyancsak látható a Zsivány Egyesből ismert MC75-ös csillagcirkáló, a Lázadókban látott birodalmi Quasar hordozó, az Arquitens osztályú parancsnoki cirkáló és a Battlefront II-ben szerepelt Raider osztályú korvett is, csak hogy néhányat említsünk.  Nagyon is látszik, hogy a játék mennyire egységként kezeli a kánont, nem csak a karakterek, hanem az űrhajók terén is.  A játék kampánya így remekül illeszkedik a kánonba, megannyi utalás van a könyvekre, képregényekre, játékokra, filmekre és sorozatokra.

Elemzések

Az Új Köztársaság csodafegyvere: a Starhawk

by Jégh Attila
2020. 06. 25.

A Squadrons sztorimódja egyébként olyan bő hét óra játékidőt tesz ki. Ez kicsivel több mint a Battlefront II esetében, a Rogue Squadron játékideje volt ennyi. Nem valami hosszú, de tartalmas és élvezetes, a rajongók mindenképpen élvezni fogják. Négyfajta nehézségi fokozaton játszhatunk, a legnehezebb fokozat már az X-Wing játékokat idézi. A single player kampány a történeten túl itt is arra szolgál, hogy begyakoroljuk a játék irányítását, mechanikáját.

Pilóták kerestetnek!

A jó kis sztorimód mellett a Squadrons azért alapvetően egy multiplayer repülős játék. Két multi mód áll rendelkezésünkre, egy 5v5-ös team deathmatch, a Dogfight és egy űrcsatát szimuláló mód, a Fleet Battles.

A Dogfightot nem kell túlmagyarázni, két 5 fős csapat feláll egymással szemben egy viszonylag egyszerű pályán és az nyer, aki hamarabb végez a másik csapattal. Természetesen, egy jól összeszokott csapattal jobbak az esélyeink.

A Fleet Battles már ennél sokkal érdekesebb. A Battlefront II Starfighter Assault módjának továbbgondolásával van dolgunk, egy szimulált ütközetben vehetünk részt valamelyik oldalon. Szintén ötfős osztagunkkal indulunk a harcba, de mellette számos, a gép által vezérelt vadászgép és csillaghajó is támogat minket. A cél az ellenség vezérhajójának elpusztítása (ez birodalmi csillagromboló vagy MC75-ös csillagcirkálót jelent). Először a frontvonalat kell minél előrébb tolnunk, majd utána kilőni az ellenség két zászlóshajóját. Fontos a csapatmunka, amelyet a játék egy morál státuszvonallal jelöl, ha esik a morál, mert sok gépünket leszedik, akkor visszavonuló: védekeznünk kell. Ilyenkor az ellenség sokszor egy korvettel próbál előretörni a vezérhajónk felé. Ha sokat sérülünk, akkor a kísérőfregattok vagy birodalmi parancsnoki cirkálók némi életerőt adhatnak. Ha a zászlóshajókat leszedtük, akkor védtelenné válik a vezérhajó. Érdemes vigyázni vele, mert erős pajzs védi, ha közel megyünk hozzá, akkor a vonónyaláb csapdájába kerülünk és hamar végeznek velünk. A pajzs mellett a hajó létfontosságú rendszereit is kilőhetjük, hasonlóan a Battlefronthoz.

A Fleet Battles talán a Squadrons leghangulatosabb módja, a rajongók nagy valószínűséggel ezzel fognak a legtöbbet játszani.

Egy gond van vele, hogy nagyon kiegyenlítettek az erőviszonyok, amely kissé kánonidegen. Míg az Új Köztársaság esetében elfogadható, hogy ötfős vadászgép osztaggal indul a harcba, addig a Birodalom esetében ez már furcsa, hiszen ott a TIE vadászok nagy száma határozza meg a taktikát. Egyszerűen itt nem érvényesül a két oldal közti különbség. Nyilván azért kellett balanszolni, mert különben a multiplayer játszhatatlan lenne.

 A cross-platform mód működik PC, PS4 és Xbox One között, de akit ez zavar, az kikapcsolhatja.  Lehet, hogy nem mindenki fog neki örülni, ugyanis a joytickkel csatába induló játékosok előnnyel szállhatnak harcba az egér-billentyűs vagy kontrolleres társaikkal szemben. Klántámogatás nincs, csak simán csatlakozunk barátainkhoz (cross-play estében barátunk EA fiók azonosítója kell) és indulhat is a játék.

Mégis, a játék kicsit rákényszerít minket a gyakorlásra és a tanulásra. Kezdetben csak a Dogfight mód és a gyakorló pályák vannak. Ha elérünk egy bizonyos szintet, akkor vághatunk bele a Fleet Battlesbe. Létezik egy PVE mód, egyfajta instant game, amelyben a gép ellen próbálgathatjuk a Fleet Battles pályáit. Ezt egyedül és csapatban is csinálhatjuk.

Sajnos a multiplayer nem a legjobb a játékban. Elég kevés a tartalom, nincs elég pálya, módok, vagy további járművek, amely hosszan fenntartaná a játékosok érdeklődését.

A gond az, hogy egy szimulátorjáték nem követeli meg a multiplayert, az csak extra benne. A szimulátor az egy tipikusan single player műfaj, hosszú és bonyolult kampány jellemzi, realista irányítással, játékmóddal. A fejlesztők azért tényleg igyekeztek jól visszaadni azt az élményt, amely az X-Wing játékokat jellemezte.

Azt is világosan megmondták, hogy nem terveznek további dlc-ket és mikrotranzakció hiányában kétséges, hogy hosszabb tartalmi támogatása lesz a Squadronsnak. Azt azonban elmondta a játék kreatív rendezője, Ian Frazier, hogy ha a rajongók nagyon követelik, akkor valamit még csinálhatnak hozzá a jövőben. Ez elég sovány vigasz, tekintve, hogy a Battlefront II-t is csak a rajongók kitartása miatt tartották életben két évig és az eleve live service játéknak készült. Innen nézve reális a Squadrons 40 eurós ára, mert ennyire kevés tartalmat nem lett volna korrekt 60 euróra beárazni.

 Akit esetleg csak a sztori kampány érdekel, annak érdemesebb az EA Play Pro előfizetés keretében kipróbálnia a játékot.  Még így is olcsóbb, mint a játék teljes ára és 1 hónap alatt bőven végigjátszható a sztori.

A teszt során nem állt rendelkezésemre VR szemüveg, így a játék VR módját nem sikerült kipróbálni. Egy VR szemüveggel, Track IR-rel és Hotas joystickal a Squadrons igazi immerzív repülős élménnyé válhat, biztosan lesznek olyan rajongók, akik beruháznak erre is.

Összegzés

A Star Wars: Squadrons egy egyedi játék lett a Motive Studiostól. Messze felülmúlja a Battlefront repülős módjait és ha nem is érte el a klasszikus X-Wing játékok komplexitását, de sikerült jól lemásolnia annak stílusát, irányítását és hangulatát. Egy kettőség végig érezhető a játékban, egyik oldalról nagyon keményvonalas és realista akar lenni, másik oldalról egy könnyed repülős akció, multiplayer Star Wars játék lett.

Akik szerették a LucasArts repülős játékait, azok tegyenek vele egy próbát és azoknak is ajánljuk, akiknek a műfaj ismeretlenebb.

Star Wars rajongóknak mindenképpen kötelező, a története remekül illeszkedik a kánonba. A játék megvásárolható PS4-re, Xbox One-ra, illetve PC-n Steamen, Originen és Epic Store-on keresztül is.

The Review

Star Wars: Squadrons

4 Score

A klasszikus X-Wing játékokra hasonlító játékmenet, mai kornak megfelelő grafikával és multiplayer módokkal.

PROS

  • Szimulátorokra emlékeztető játékmenet
  • A kánonba remekül illeszkedő kampány
  • Nincs mikrotranzakció

CONS

  • Kevés tartalom, rövid kampány
  • A multiplayer módok nem a legjobbak
  • Szimulátornak könnyű, e-sportnak kevés

Review Breakdown

  • Egyedi!
Tags: EAEA és SWJátékokMotiveStar Wars: Squadrons
ShareTweetSend
Faragó Dániel

Faragó Dániel

1997 óta lelkes rajongó, amikor először VHS-en, majd moziban is látta az eredeti trilógia felújított változatát. Gyerekkora óta gamer, a videójátékok iránti rajongása vezette a Ziro.hu szerkesztőségébe. Minden érdekli, ami Star Wars, legyen az film, sorozat, könyv vagy játék.

Related Posts

Tizenöt éve a Lucasfilmnél – Sam Witwer mesélt a The Force Unleashedről

Tizenöt éve a Lucasfilmnél – Sam Witwer mesélt a The Force Unleashedről

2022. 04. 22.
Érdekességek és utalások a Lego Star Wars: The Skywalker Sagában

Érdekességek és utalások a Lego Star Wars: The Skywalker Sagában

2022. 04. 20.
Új Star Wars-játékon dolgozik a Project Ragtag korábbi rendezője

Új Star Wars-játékon dolgozik a Project Ragtag korábbi rendezője

2022. 04. 19.
Az eddigi legteljesebb Star Wars-játék – leteszteltük a Lego Star Wars: The Skywalker Sagát

Az eddigi legteljesebb Star Wars-játék – leteszteltük a Lego Star Wars: The Skywalker Sagát

A száműzött jedi – 20 éves a Jedi Knight II: Jedi Outcast videójáték

A száműzött jedi – 20 éves a Jedi Knight II: Jedi Outcast videójáték

2022. 03. 26.
A Sith-ek öröksége – leteszteltük az SWTOR: Legacy of the Sith kiegészítőt

A Sith-ek öröksége – leteszteltük az SWTOR: Legacy of the Sith kiegészítőt

Tíz videójáték, amelyben Boba Fett is szerepelt

Tíz videójáték, amelyben Boba Fett is szerepelt

2022. 02. 08.
[Hivatalos] Három Star Wars-játékon dolgozik a Respawn csapata az EA-nél

[Hivatalos] Három Star Wars-játékon dolgozik a Respawn csapata az EA-nél

2022. 01. 26.
A galaktikus polgárháború harcmezői – 15 éves a Star Wars: Empire at War videójáték

[Pletyka] Új Empire at War játék készülhet

2022. 01. 04.
Next Post
A jövő Star Wars játékai – Huttcast #018

A jövő Star Wars játékai – Huttcast #018

Denis Lawson szinkronizálta Wedge Antillest a Squadronsban

Denis Lawson szinkronizálta Wedge Antillest a Squadronsban

Bemutatkozik A Köztársaság Fénykora bajkeverő jedije

Nyilvánosságra került A Köztársaság Fénykora „beúszó” szövege

Ziro.hu

© 2020 Fejlesztette a Ziro.hu a JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme nyomán.

Információk

  • A Ziro.hu ingyenes e-könyvei
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Főoldal
  • Impresszum
  • Támogatás a Patreonnal vagy egyéb módokon
  • Támogatóink és partnereink

Kövess minket!

No Result
View All Result
  • Műsorok
  • Elemzések
  • Film
    • Előzménytrilógia
    • Klasszikus trilógia
    • Zárótrilógia
    • Antológiafilmek
  • Sorozat
    • Animációs sorozatok
    • Élőszereplős sorozatok
  • Könyv
    • Képregények
    • A Ziro.hu ingyenes e-könyvei
  • Játék
  • Vélemény
  • English
  • Shop

© 2020 Fejlesztette a Ziro.hu a JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme nyomán.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Weboldalunk sütiket használ. A Ziro.hu további használatával beleegyezel a sütik használatába. További részletekért látogass el az Adatkezelési tájékoztató oldalra.
Go to mobile version